- La marca de la Diputació de València participa en el certamen nacional del 24 al 26 de març
24/03/2023
València Turisme promociona l’oferta turística de la província des d’este divendres i fins diumenge que ve a Barcelona, en una nova edició de la Fira B-Travel, juntament amb els municipis d’Alboraia, Cullera, El Puig de Santa María, Gandia, Requena, Sagunt, Sueca i Xàtiva com coexpositores, dins de l’estand de la Comunitat Valenciana.
B-Travel se celebra anualment en el recinte de Montjuïc i està dirigida tant a professionals del sector com al públic general. Congrega a organismes oficials, empreses d’allotjament, agències de viatge i majoristes; companyies de transport; ofertes de turisme cultural, gastronòmic, enoturismo, turisme actiu, esportiu, industrial i turisme sostenible; formació i serveis turístics; nàutica; càmping i caravaning; turisme LGTB; companyies de creuers; i la tecnologia actual al servei del turisme, entre altres sectors.
Perfil del turista català a València
El diputat de Turisme, Jordi Mayor, ha destacat la importància del mercat català per a la província de València, ja que segons dades de Turisme Comunitat Valenciana, és el quart mercat turístic nacional per a la Comunitat Valenciana. A més, els seus turistes solen visitar-la majoritàriament amb cotxe, sense paquet turístic, allotjant-se principalment en hotels i realitzant una estada mitjana de 6,4 dies, en els quals gasten una mitjana de 48,9 euros al dia.