Select Page

València Turisme participa en el Saló Aragonés del Turisme ARATUR 2024

May 31, 2024 | Sense categoria | 0 comments

La marca de la Diputació de València assistix al certamen amb els municipis de Gandia, Cullera, Sagunt, Meliana, Oliva, Tavernes de la Valldigna i El Puig de Santa Maria com a coexpositors

24/05/2024
La Diputació de València, a través de València Turisme, participa des d’este divendres i fins diumenge que ve en el Saló Aragonés del Turisme ARATUR 2024, que se celebra en el Palau de Congressos de Zaragoza, amb els municipis de Gandia, Cullera, Sagunt, Meliana, Oliva, Tavernes de la Valldigna i El Puig de Santa Maria com a coexpositors i dins de l’estand de Turisme Comunitat Valenciana.

El certamen anual, destinat al públic general, congrega a comunitats autònomes, empreses turístiques, entitats promotores del enoturisme, turisme actiu, turisme esportiu i tecnològic, allotjaments, balnearis, paradors de turisme, estacions d’esquí, agències de viatge i centrals de reserva, entre altres sectors.

El diputat de Turisme de la Diputació de València, Pedro Cuesta, ha assistit a l’obertura d’ARATUR 2024 i ha destacat que la corporació presentarà en este saló “la potència de la seua variada i completa oferta turística en general, però especialment la dels seus destins costaners, ja que el mercat aragonés s’interessa principalment pel sol i la platja, la qual cosa oferixen directament ací els municipis que ens acompanyen”.

El aragonés és el sisé mercat turístic nacional en importància per a la Comunitat Valenciana. En les seues visites, els turistes aragonesos permaneixen una mitjana de 5,3 dies en el nostre territori i realitzen una despesa mitja diària de 60,6 euros, allotjant-se majoritàriament en habitatges de familiars o amics (31,8%) i establiments hotelers (27,3%). Solen viatjar sense paquet turístic i busquen principalment l’oci en municipis costaners.