- La marca de la Diputació de València dona a conéixer l’oferta turística de la província mitjançant un road show que recorre Roma, Catània, Bolonya i Milà del 23 al 26 de maig
25/05/2022
La Diputació de València, a través de la seua marca València Turisme, ha acudit per primera vegada a un esdeveniment promocional itinerant o road show per a promocionar l’oferta turística de la província a Itàlia, que se celebra del 23 al 26 de maig.
A través de diferents accions a les ciutats de Roma, Catània, Bolonya i Milà, València Turisme representa la província en col·laboració amb l’empresa Turiart, especialitzada en el mercat italià i el producte turístic de la família Borja, amb el qual també acudix Visit Gandia com a destí ben posicionat amb els seus productes culturals i gastronòmics en este àmbit, així com amb els de cicloturisme i el turisme de sol i platja.
A més, la marca de la Diputació també consolida la seua presència al mercat italià presentant les oportunitats que oferix el territori valencià per al turisme MICE o de negocis i congressos mitjançant el seu Dossier de Professionals, que reunix tota la informació sobre empreses de turisme cultural, gastronòmic i actiu de la província dedicades a activitats turístiques.
Les accions de màrqueting es desenvolupen en hotels destacats de cada ciutat italiana, en els quals les destinacions i marques participants contacten amb turoperadors, agents de viatges i premsa especialitzada local.
Altres marques turístiques participants en este esdeveniment organitzat per la Oficina Española de Turismo(OET) de Roma per a tot el territori espanyol són Visit València y Benidorm.