Són professionals especialitzats en turisme gastronòmic i enoturisme, que gaudiran de la Ruta del Vi Utiel-Requena a més de la gastronomia de Cullera i València ciutat durant la seua estada
Imagen
10/06/2022
Set periodistes especialitzats en turisme gastronòmic i enoturisme, procedents d’Irlanda i Holanda, visiten des d’ahir diversos llocs de la província de València per a conéixer de primera mà les experiències turístiques que oferix el nostre destí als seus mercats.
Així, durant els dies 9 al 12 de juny, València Turisme celebra un press trip amb cinc professionals dels mitjans Dublin Gazette, The Irish Time, Business Post i Galway Now (Irlanda) i una representant de l’Oficina de Turisme de Dublín, per a la promoció de l’oferta d’enoturisme a la província, en col·laboració amb ACEVIN (Asociación Española de Ciudades del Vino), Turespaña i la Ruta del Vino d’Utiel-Requena.
Els periodistes, especialitzats en turisme, gastronomia i enoturisme, gaudiran de les experiències que ofereix la Ruta del Vino Utiel-Requena: visitaran les dues ciutats principals de l’itinerari (Requena i Utiel) i allotjaments i restaurants locals que focalitzen en el vi el seu producte turístic, coneixeran recursos complementaris relacionats amb la naturalesa i el turisme actiu en las Hoces del Cabriel i l’Aeròdrom de la zona, i recorreran cinc cellers i una almàssera de la comarca.
També visitaran durant la seua estada a la província la ciutat de València, amb motiu de la celebració del València Culinary Festival del 31 de maig fins al 12 de juny, certamen dedicat a l’alta cuina i a la gastronomia valenciana en general.
Acció amb el mercat holandés
D’altra banda, dos periodistes de la revista Foodie Magazine (Holanda) van visitar ahir el municipi de Cullera en una altra acció promocional de la província de València, en col·laboració amb Visit València i amb motiu del València Culinary Festival.
A Cullera van degustar productes km 0 i de temporada, així com diversos tipus d’arrossos acompanyats de vins valencians, per la qual cosa van poder apreciar l’aposta per la qualitat i sostenibilitat de la gastronomia valenciana, factors valorats pels turistes holandesos a l’hora de triar el seu destí.
Altres accions
A més, el passat 5 de juny set turoperadors alemanys i un representant de Turespaña van visitar la localitat de Llíria com a part del programa dedicat al turisme cultural de Visit València, en constituir aquest municipi de Camp de Túria un dels màxims exponents de la cultura musical valenciana, designat Ciutat Creativa de la Música per la UNESCO.
A Llíria, la comitiva va visitar les restes arqueològiques de l’època romana, els banys àrabs i l’església de la Sang, a més de les societats musicals la Unió Musical i la Primitiva, després de la qual cosa van assistir a un concert especial de violí.
El programa es va complementar amb una visita al Palau de les Arts de València per a conéixer tant les seues instal·lacions com la seua programació musical.
Totes estes accions estan incloses en el Pla d’Actuacions 2022 de València Turisme per a la reactivació dels principals mercats internacionals d’influència a la província, de cara a l’inici de la campanya estival.