- La Diputació de València ha participat en NAVARTUR 2025 al costat dels municipis de Cullera, Tavernes de la Valldigna, Gandia i Oliva com coexpositores
El diputat de Turisme de la Diputació de València, Pedro Cuesta, ha destacat el “gran interés” que ha despertat l’oferta turística de la província en la Fira Internacional de Turisme Reyno de Navarra-NAVARTUR 2025, en la qual la corporació ha participat a través de la seua marca turística València Turisme, al costat dels municipis de Cullera, Tavernes de la Valldigna, Gandia i Oliva com coexpositores.
La denovena edició del certamen anual, celebrada el cap de setmana en el Palacio de Ferias y Congresos Baluarte de Pamplona, ha sigut “molt productiva per a la província de València, perquè el públic visitant -tant el professional com el general- ha mostrat gran interés per l’oferta turística dels nostres municipis i, especialment, la relacionada amb les nostres platges i amb les activitats i experiències organitzades entorn d’estes”, ha explicat Pedro Cuesta.
El responsable provincial ha sigut present en NAVARTUR, on s’ha reunit amb els representants dels municipis valencians participants i s’ha interessat per les demandes del públic que va acudir a l’estand de València Turisme i els seus coexpositores, després del que ha realitzat un “balanç molt positiu de la participació de la Diputació de València, tant en assistència de visitants com en demanda d’opcions turístiques en els nostres destins per als pròxims mesos”.
En la fira s’han donat cita organismes oficials de promoció turística nacionals i internacionals, empreses d’allotjament, agències de viatge i turoperadors, companyies de transport, ecoturisme, turisme d’aventura, de platja i urbà, de congressos i d’enoturismo, entre altres.
Workshop Navartur Meet
A més, la marca turística de la Diputació va participar en el Workshop Navartur Meet mitjançant reunions presencials amb agències de viatges i turoperadors de set països que van afavorir el contacte entre oferta i demanda.
Esta ha sigut l’onzena ocasió en què la Diputació participa en NAVARTUR, un certamen que facilita l’accés a un mercat turístic potencial d’alt poder adquisitiu, procedent de tota Navarra i el País Basc, que en 2024 va registrar quasi 50.000 visitants (un 23 per cent més que l’any anterior).