- València Turisme ha acudit per segona vegada al certamen professional de la mà de Turespaña i Turisme Comunitat Valenciana
- El mercat francés ha incrementat les seues visites a la província en els dos últims anys
22/09/2022
La Diputació de València, a través de la seua marca València Turisme, ha participat per segon any consecutiu en el certamen professional International French Travel Market (IFTM) Top Resa 2022, que se celebra esta setmana en el recinte firal París Port de Versailles.
València Turisme ha representat a tots els destins de la província de València, a més de comptar amb presència pròpia de Cullera i Gandia, juntament amb altres marques turístiques de la Comunitat Valenciana i de la mà de Turisme Comunitat Valenciana, dins de l’estand de Turespaña.
El certamen francés ha acollit la presentació de novetats d’expositors francesos i també d’uns altres d’àmbit internacional, relacionats amb sectors com el dels viatges, esdeveniments, el del turisme i l’oci, entre altres.
En els dos últims anys, la província de València ha registrat un increment progressiu de visites del mercat francés. Amb la finalitat de continuar millorant estes xifres, València Turisme, Cullera i Gandia han dinamitzat i treballat en la promoció dels seus destins en esta fira durant els tres dies, mitjançant l’atenció d’agents del sector i reunions de treball amb els responsables de la Oficina Española de Turismo (OET) de París.