- La corporació presenta l’oferta de la província com a destinació turística en el marc de la seua participació en la fira B-TRAVEL 2025
La Diputació de València, a través de la seua marca València Turisme, ha portat la seua campanya turística actual ‘Te Mereixes València’ a Barcelona, on participa fins diumenge que ve en la fira B-TRAVEL 2025 per a presentar l’oferta turística de la província als professionals del sector i el públic general assistent.
En el marc de la seua presència en la fira, la Diputació presenta la província com a destinació turística en l’encontre professional d’agents de viatges organitzat per l’Associació Corporativa d’Agències de Viatges Especialitzades (ACAVE) a l’Hotel Catalonia Barcelona Plaza, en el qual participen també el Gobierno de Aragón, Reyno de Navarra, Turisme d’Eivissa, Turismo de Castilla-La Mancha, Turismo de Extremadura i l’Ajuntament de Nàpols, a més de SNFC connectant Europa (Viatgers al tren).
“La Diputació de València torna un any més a esta cita per la importància que té el mercat turístic català per a la nostra regió, acompanyada d’una bona representació de destins de la província i amb una campanya que convida als visitants a disfrutar de tot tipus de sensacions amb tot el que oferix la nostra província”, ha explicat el diputat de Turisme, Pedro Cuesta.
Una completa oferta
B-TRAVEL se celebra anualment en el recinte de Montjuïc i congrega a organismes oficials, empreses d’allotjament, agències de viatge i majoristes; companyies de transport; ofertes de turisme cultural, gastronòmic, enoturismo, turisme actiu, esportiu, industrial i turisme sostenible; formació i servicis turístics; nàutica; càmping i caravaning; turisme LGTB; companyies de creuers; i la tecnologia actual al servici del turisme, entre altres sectors.
En l’estand de València Turisme, el visitant trobarà informació detallada de l’oferta turística de la província, però també de València capital (a través de la Fundació Visit València) i de les propostes de Tour and Kids CV (club de producte de l’Associació de Turisme Familiar de la Comunitat Valenciana), entitats amb les quals la Diputació de València col·labora estretament.
Mercat turístic català
La Comunitat Valenciana és la segona destinació turística del mercat català i este es configura actualment com el tercer mercat turístic nacional per a la nostra regió.
El turista català visita la Comunitat majoritàriament en el tercer trimestre de l’any i amb cotxe, sense paquet turístic, allotjant-se principalment en hotels i residències de familiars i/o amics amb una estada mitjana de 4,8 dies i un gasto mig diari pròxim als 60 euros.