La Diputació de València, a través de la seua marca València Turisme, participa fins al 20 de novembre en la Global Meetings & Incentives Exhibition IBTM de Barcelona, la cita internacional de referència per a professionals del turisme de negocis, congressos, reunions i viatges d’incentius (MICE), en la qual la corporació promociona les possibilitats que oferix la província per a acollir la celebració d’este tipus d’esdeveniments.
La marca provincial forma part de l’espai expositiu de Turisme Comunitat Valenciana, reforçant així l’estratègia conjunta de posicionament del territori valencià en els principals mercats professionals.
“El turisme MICE suposa una oportunitat per a potenciar els destins d’interior de la nostra província i desestacionalitzar, alhora, el turisme en els destins de costa, perquè la província compta amb excel·lents espais i localitzacions singulars per emplaçament, història i arquitectura, entre altres atractius, per a albergar este tipus de certàmens”, ha explicat el diputat Turisme i Esports, Pedro Cuesta.
La corporació provincial, que és membre de Spain Convention Bureau, treballa, a través de l’àrea de Turisme que dirigix el diputat Pedro Cuesta, en la creació d’una xarxa de destins MICE a la província de València que genere activitat econòmica i social en esta, no sols pels esdeveniments que atraga, sinó també per les sinergies que generen les col·laboracions entre administracions i empreses per al seu desenvolupament, així com els viatges d’incentius.
La IBTM de Barcelona, a diferència d’altres certàmens generalistes, es desenvolupa mitjançant reunions professionals prèviament concertades entre destins i empreses durant les tres jornades. En este sentit, l’equip tècnic de la Diputació de València mantindrà encontres amb agències especialitzades, organitzadors d’esdeveniments i operadors del sector MICE interessats a descobrir l’àmplia oferta de la província de València en este àmbit, així com l’oferta turística complementària que enriquix les seues propostes, relacionades amb experiències gastronòmiques, culturals i de turisme actiu., que combinen autenticitat, innovació i sostenibilitat.
“Amb esta participació, la Diputació reafirma el seu compromís amb l’impuls d’un model turístic competitiu i equilibrat, capaç de generar oportunitats en tot el territori i projectar la imatge de la província de València com un destí MICE modern, versàtil i de qualitat”, ha destacat Pedro Cuesta.
