- L’àrea de Turisme que dirigix el diputat Pedro Cuesta participa en el workshop organitzat per l’Associació Empresarial Valenciana d’Agències de Viatges (AEVAV) al Castell d’Alaquàs
La Diputació de València, a través de la seua marca València Turisme, al costat dels municipis de Gandia, Carcaixent, Oliva i Aras de los Olmos, a més de diverses empreses de la província, ha participat en el workshop organitzat per l’Associació Empresarial Valenciana d’Agències de Viatges (AEVAV) al Castell d’Alaquàs, amb la presència de prop de 300 professionals d’agències de viatges.
L’encontre ha servit perquè les agències coneguen de primera mà l’oferta d’experiències i destinacions turístiques actual de la província, que després podran traslladar als seus clients.
El diputat provincial de Turisme, Pedro Cuesta, ha destacat que “este tipus de reunions de treball contribuïxen significativament a acostar la nostra oferta turística a les agències de viatges, prescriptores directes de totes les opcions que oferix el nostre territori per a gran part dels consumidors finals”.
València Turisme col·labora amb AEVAV en els tres workshops que l’associació empresarial ha organitzat en la Comunitat Valenciana este mes de març, celebrats a Castelló, València (Alaquàs) i a Alacant. L’acció es traslladarà pròximament a diferents ciutats d’España, organitzades igualment per AEVAV amb la col·laboració de la Diputació de València.